GIV LIV

Vi har modtaget din henvendelse

Tusind tak for din henvendelse.

Inden for et par dage vil du blive kontaktet af en af vores frivillige patientstøtter. Sammen kan I dele både tanker og bekymringer i livet med en hjertesygdom.

Mens du venter på din samtale med én af Hjerteforeningens patientstøtter, er du velkommen til at søge mere viden om Hjerteforeningens tilbud for patienter eller pårørende på vores hjemmeside ved at klikke her. Her finder du værdifuld viden om livet med en hjertesygdom, og du kan finde lokale fællesskaber og tilbud, som vores frivillige i lokalforeninger og motionsklubber udbyder landet over.

Hjerteforeningen tilbyder også telefonisk rådgivning på Hjertelinjen. Du kan ringe gratis til Hjertelinjen på alle hverdage fra kl. 9.00-16.00 på 70 25 00 00. Her kan du få professionel rådgivning af en af Hjerteforeningens rådgivere, der består af hjertesygeplejersker, diætister, fysioterapeuter, socialrådgivere og psykologer. Læs mere om Hjertelinjen ved at klikke her.

Vi er glade for, at du gør brug af vores patientstøtte-tilbud. Vi håber, at du vil opleve at få den støttende samtale, som du har brug for.

Hjerteforeningen

Hjertelinjen

Ring gratis til Hjertelinjen på 7025 0000 alle hverdage fra 9-16.

Hjerteforeningens rådgivere er hjertesygeplejersker, diætister, fysioterapeuter, socialrådgivere og psykologer.