GIV LIV

Tusind tak for din henvendelse.

Inden for et par dage vil du blive kontaktet af en af vores frivillige forælderstøtter. Sammen kan I dele både tanker og bekymringer i livet med et hjertebarn.

Mens du venter på din samtale, kan du søge mere viden om Hjerteforeningens tilbud for hjertebarnsfamilier på vores hjemmeside ved at klikke her. Du kan bl.a. læse om Hjerteforeningens Børneklub, som er et tilbud, hvor både dit barn og du som forælder kan møde andre familier i samme situation.

Hjerteforeningen tilbyder også telefonisk rådgivning på Børnehjertelinjen. Du kan ringe gratis til Børnehjertelinjen hver mandag og torsdag på 70 25 00 00 – og få professionel rådgivning af vores børnehjertesygeplejerske, socialrådgiver og psykolog.  Læs mere om Børnehjertelinjen ved at klikke her.

Vi er glade for, at du gør brug af vores forælderstøtte-tilbud.

Vi håber, at du vil opleve at få den støttende samtale, som du har brug for.

Hjerteforeningen

JPG 4