GIV LIV

Din støtte gør en forskel

Med din støtte er du med til at sikre, at vi kan blive ved med at levere hjerteforskning af højeste kvalitet, forebygge hjerte-kar-sygdomme og sikre den nødvendige støtte og rådgivning til hjertesyge danskere og deres familier i hele landet.

Da Hjerteforeningen ikke er på finansloven, er vi dybt taknemmelige for din støtte. Det er udelukkende takket være trofaste støtter som dig, at vi kan tage kampen op for hjertet hver dag.

Som bidragsyder får du skattefradrag for bidrag og donationer for beløb op til 18.300 kr. årligt i 2024 (17.700 kr. i 2023). Hvis du har opgivet dit CPR-nummer i forbindelse med dit bidrag, sørger vi automatisk for at indberette din donation til SKAT.

Har du spørgsmål vedrørende dit bidrag til Hjerteforeningen, er du altid velkommen til at kontakte vores medlemsservice på 70 25 00 00 eller på [email protected].

Det går din støtte til

Din støtte sikrer midler til hjerteforskning, forebyggelse af hjertesygdomme samt støtte og rådgivning til hjertepatienter og pårørende i hele landet.

Vi er klar til at hjælpe dig

Kontakt Medlemsservice på tlf. 70 25 00 00. Vi har åbent mandag til torsdag kl. 09.00-14.00 og fredag kl. 09.00-12-00.

Du kan også skrive til os på [email protected].

denne side finder du desuden svar på de mest almindelige spørgsmål, og på vores selvbetjeningsside kan du bl.a.
ændre din adresse og læse om fradragsreglerne.