GIV LIV

Din støtte gør en forskel

Med din støtte er du med til at sikre, at vi kan blive ved med at levere hjerteforskning af højeste kvalitet, forebygge hjerte-kar-sygdomme og sikre den nødvendige støtte og rådgivning til hjertepatienter og pårørende i hele landet.

Da Hjerteforeningen ikke er på finansloven, er vi dybt taknemmelige for din støtte. Det er udelukkende takket være trofaste støtter som dig, at vi kan tage kampen op for hjertet hver dag.

Som bidragsyder får du skattefradrag for bidrag og donationer for beløb op til 17.700 kr. årligt. Hvis du har opgivet dit CPR-nummer i forbindelse med din støtte, får du dit fradrag helt automatisk. Har du spørgsmål vedrørende dit bidrag til Hjerteforeningen, er du altid velkommen til at kontakte vores medlemsservice på 70 25 00 00 eller på post@hjerteforeningen.dk.

Det går din støtte til

Din støtte sikrer midler til hjerteforskning, forebyggelse af hjerte-kar-sygdomme samt støtte og rådgivning til hjertepatienter og pårørende i hele landet.

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål, kan du kontakte Medlemsservice på tlf. 70 25 00 00 mandag til torsdag kl. 10.00-14.00 eller skrive en mail til medlem@hjerteforeningen.dk.

På vores selvbetjeningsside kan du bl.a. ændre din adresse og læse om fradragsreglerne.