GIV LIV

Gå forrest i kampen for hjertet

Når vi står sammen, er vi stærkere. Start en indsamling til fordel for hjertesagen – og gå forrest i kampen for hjertet.

Ikon_igang_1920x1280

Sådan kommer du igang

1. Opret en indsamling

2. Sæt målet og beskriv motivationen for din indsamling

3. Del din indsamling med dit netværk

... og så er du i gang med at samle ind til hjertesagen!

"Som tidligere hjertebarn ved jeg, at livet med en hjertesygdom kan være barskt. Jeg håber, at hjertebørnsfamilier kan finde tryghed i den lægevidenskablige forskning i medfødte hjertesygdomme. Pengene fra min indsamling går bl.a. til hjerteforskningen, der giver hjertelægerne ny viden om behandling af hjerte-kar-sygdomme. Dérfor samler jeg ind til hjertesagen."

Annie, tidligere hjertepatient

Mindeindsamlinger

En mindegave er en donation til hjertesagen til minde om et nært familiemedlem eller en god ven. Mindegaver gives oftest i forbindelse med en begravelse eller en bisættelse, og er en meningsfuld måde at sige farvel på.

Mindegaver

Det går din støtte til

Din støtte sikrer midler til hjerteforskning, forebyggelse af hjerte-kar-sygdomme samt støtte og rådgivning til hjertepatienter og pårørende i hele landet.

Har du brug for hjælp?

Har du spørgsmål, kan du altid kontakte vores medlemsservice mandag-torsdag mellem kl. 10.00-14.00 70 25 00 00

eller via mail på medlem@hjerteforeningen.dk.

På vores selvbetjeningsside kan du ændre din adresse, læse om fradragsregler.