af Mette Hattens
d. 24. juni 2015

Støtten kommer direkte fra Bredbånd.dk, og den vil derfor ikke påvirke prisen på det tilbud, som du vælger. Det bliver altså IKKE dyrere for dig som kunde – tværtimod
skulle du gerne kunne spare penge i forhold til din nuværende bredbåndsløsning.

– Ved dette samarbejde vinder alle; både Hjerteforeningen, vores medlemmer og andre, der ønsker at støtte os. Hvis du går med tankerne om at skifte bredbåndsleverandør, har du nu mulighed for at gøre godt samtidig ved at vælge en af de udbydere, der støtter Hjerteforeningen, udtaler viceadministrerende direktør Torben Koed.

Ved at klikke her kommer du direkte ind på støttesiden Bredbånd.dk, hvor du vil få mulighed for at søge iblandt størstedelen af landets internetudbydere, og herigennem finde den bedste løsning til dit behov.

Ved hvert produkt kan du se, hvor meget Hjerteforeningen støttes med, når du vælger at købe en bredbåndsforbindelse igennem Bredbånd.dk. På Bredbånd.dk kan du sammenligne en lang række forskellige forbrugerydelser baseret ud fra dine behov, og herigennem opnå den største samlede besparelse på forskellige produkter og tjenesteydelser. Samarbejdet mellem Hjerteforeningen vil i første omgang begrænse sig til bredbånd.

OBS. Vær opmærksom på, at du bliver viderestillet til udbyderens hjemmeside, når du skal foretage købet. Støtten vil blive registreret, så snart du har foretaget købet, så længe du har klikket dig ind via Hjerteforeningens støtteside på Bredbånd.dk.