ikon_bidragicon_emailikon_hjerteSlice 1Shapeicon_twitterikon_frivilligicon_opskrifter

Støt os

Hjertelotteriet

Grib chancen for at vinde lækre præmier og støt den gode sag

Tryk her for at se alle præmierne

Med lodder i Fastelavnslotteriet kan du vinde en splinterny bil eller 150.000 kr. skattefrit. Der er også andre store kontantpræmier, rejsegavekort, el-cykler og meget mere på spil. Jo flere lodder, du spiller på, jo større chance har du for at vinde en eller flere af de mange dejlige præmier. Læs alt om præmier, lodder, lodtrækninger og spilleperioder i Præmiekataloget.

Køb og betal dine lodder online

Du kan nemt købe lodder her på hjemmesiden. Vælg hvor mange lodder, du vil spille på, og betal med betalingskort eller Mobilepay. Så kan det blive dig, der vinder en splinterny bil eller 150.000 skattefrie kroner i den næste lodtrækning i Hjertelotteriet.

Køb lodder nu

Overskud til at arbejde for sunde hjerter
Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forbyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Alene i 2015 har vi således givet ca. 50 millioner kroner i støtte til 66 vigtige forskningsprojekter, herunder 25 mio. kr. til et stort landsdækkende hjertesvigt-projekt. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.