Støt os

Hjertelotteriet

Grib chancen for at vinde lækre præmier og støt den gode sag

Tryk her og indtast dit spillernummer for automatisk tjek for gevinst i det senest afsluttede lotteri  – Finalelotteriet 2017 (åbner i et nyt vindue).

Tilmeld dig til de kommende lotterier i dag
Hjerteforeningens lotterier holder sommerferie frem til den 8. august, hvor vi åbner for salget af lodder til Sensommerlotteriet. Men allerede nu kan du tilmelde dig spil i de kommende lotterier, så du er sikker på ikke at misse din chance for at vinde flotte præmier samtidig med, at du støtter den gode sag. Tilmeld dig her.

Overskud til at arbejde for sunde hjerter
Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forbyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Alene i 2015 har vi således givet ca. 50 millioner kroner i støtte til 66 vigtige forskningsprojekter, herunder 25 mio. kr. til et stort landsdækkende hjertesvigt-projekt. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.