Støt os

Hjertelotteriet

Grib chancen for at vinde lækre præmier og støt den gode sag

Tryk her for at se præmiekataloget

Julen står for døren, så det er tid til årets sidste lotteri i Hjerteforeningen. I Julelotteriet trækker vi lod om 2 x julerøde KIA Picanto’er til knap 120.000 kr. pr. styk. Vi skal også finde vindere til forkælelsesophold, rejsegavekort, el-cykler og mere. Og husk, jo flere lodder, du køber, jo større chance har du for at vinde de dejlige præmier. Læs alt om præmier, lodder, lodtrækning og spilleperiode i Præmiekataloget.

Køb og betal dine lodder online
Du kan nemt købe lodder her og nu. Tryk på knappen herunder. Vælg hvor mange lodder, du vil spille på, og betal med betalingskort eller Mobilepay. Så kan det blive dig, der vinder en splinterny bil i den næste lodtrækning i Hjertelotteriet.

Køb lodder nu

Overskud til at arbejde for sunde hjerter
Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forbyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Alene i 2016 har vi således givet ca. 27,6 millioner kroner i støtte til 82 vigtige forskningsprojekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.