Støt os

Hjertelotteriet

Grib chancen for at vinde lækre præmier og støt den gode sagTryk på billedet for at se alle præmierne

Tryk her og indtast dit spillernummer for automatisk tjek for gevinst i det senest afsluttede lotteri  – Fødselsdagslotteriet 2017 (åbner i et nyt vindue).

Spil med i Forårslotteriet og vind en lækker bil
I Forårslotteriet er der præmier til en værdi af over 350.000 kroner på spil. Er du ekstra heldig og vinder hovedpræmien, bestemmer du selv, om du vil springe ud som ejer af en flot KIA Rio Comfort eller hellere vil vinde 150.000 kroner kontant. Du kan se alle præmierne her.

Køb dine lodder senest den 22. maj og vær med i Hjerteforeningens store forårslotteri.

Køb lodder nu

Overskud til at arbejde for sunde hjerter
Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forbyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Alene i 2015 har vi således givet ca. 50 millioner kroner i støtte til 66 vigtige forskningsprojekter, herunder 25 mio. kr. til et stort landsdækkende hjertesvigt-projekt. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.