GIV LIV

Støt os

Hjertelotteriet

Vind lækre præmier og støt den gode sag

Hjertelotteriet holder sommerpause indtil den 8. august 2018, hvor Sensommerlotteriet går i gang. Du kan allerede nu sikre dig lodder i Sensommerlotteriet ved at tilmelde dig automatisk spil i lotteriet via Betalingsservice. Når du spiller via Betalingsservice, får du oven i købet 50 procent ekstra lodder og øger dermed dine vinderchancer markant.

Sådan gør du
Du kan nemt tilmelde dig spil i lotteriet via Betalingsservice her på hjemmesiden. Du skal bare trykke på knappen herunder, vælge de lotterier, du vil deltage i og det antal lodder, du vil spille på. Så kan det blive dig, der vinder i den næste lodtrækning i Hjertelotteriet.

Bestil dine lodder nu

Overskud til at arbejde for sunde hjerter
Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forbyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Alene i 2017 har vi således givet ca. 30,2 millioner kroner i støtte til 36 vigtige forskningsprojekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.