Støt os

Hjertelotteriet

Grib chancen for at vinde lækre præmier og støt den gode sag

Med lodder i Fødselsdagslotteriet kan du vinde hele to splinternye biler. Der er også andre store kontantpræmier, rejsegavekort, el-cykler og meget mere på spil. Jo flere lodder, du spiller på, jo større chance har du for at vinde en eller flere af de mange dejlige præmier.

Se alle præmierne og læs spillereglerne her.

Køb og betal dine lodder online

Du kan nemt købe lodder her på hjemmesiden. Vælg hvor mange lodder, du vil spille på, og betal med betalingskort eller Mobilepay. Så kan det blive dig, der vinder en af bilerne eller en af de andre præmier i den næste lodtrækning i Hjertelotteriet.

Køb lodder nu

Overskud til at arbejde for sunde hjerter
Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forbyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Alene i 2015 har vi således givet ca. 50 millioner kroner i støtte til 66 vigtige forskningsprojekter, herunder 25 mio. kr. til et stort landsdækkende hjertesvigt-projekt. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.