GIV LIV

Plusmedlem

Bliv Plusmedlem og støt Hjerteforeningen med et fast månedligt beløb ud over kontingentbetalingen.

Medlemmer er livsvigtige for Hjerteforeningen. Som medlem giver du os mulighed for at handle, så vi kan forebygge hjerte-kar-sygdomme og på daglig basis redde liv. Jo flere medlemmer vi har, jo stærkere står vi, når vi taler hjertepatienternes sag, og jo flere midler kan vi også give til den vigtige hjerteforskning.

Som Plusmedlem af Hjerteforeningen har du adgang til alle vores tilbud, muligheder og rabatter – samtidig med at du støtter en god sag.

Dine medlemsfordele inkluderer bl.a.:

• Medlemsbladet Hjerteliv 4 gange årligt
  • Gratis rådgivning om sund livsstil og forebyggelse af hjerte-kar-sygdomme.
  • Socialt samvær i lokalforeningerne, Børneklubben og vores øvrige patientklubber, der holder spændende arrangementer om kost og motion, hjertecafeer osv.
  • Mulighed for at tegne forsikringsaftale med Tryg, så du får landets bedste forsikring specielt til hjertepatienter
  • Medlemsrabat i LOOP Fitness – læs mere her.

Som Plusmedlem af Hjerteforeningen får du skattefradrag for dine bidrag og donationer for beløb op til 16.300 kroner årligt. Dog kan selve medlemskabet (225 kr. el. 340 kr. for par) ikke trækkes fra. Det er en forudsætning for at få skattefradrag, at du opgiver dit CPR-nummer, så Hjerteforeningen kan indberette dit støttebeløb til SKAT.

Meld dig ind her – allerede idag.