GIV LIV

Vi passer på dit hjerte

Vi glæder os til at hjælpe dig med at passe på dit hjerte – og til at byde dig velkommen i vores hjertevarme fællesskab, hvor vi sammen kæmper for hjertet.

Hjerteforeningens gratis prøvemedlemskab er et særligt tilbud til dig, som er hjertepatient eller pårørende.

Bliv prøvemedlem i Hjerteforeningen

* Tilbuddet gælder kun nye medlemmer

Kasper Iversen
Lektor, overlæge dr.med
Kardiologisk afdeling, Herlev Hospital
Herlev Ringvej 75, 2730 Herlev
Tlf 38 68 60 09/28 71 27 53
kasper.iversen@dadlnet.dk

Barnet der er med på billedet er 14 dage gammel og kaldes 'Lillebror' af sin mor, Louise Poulsen.

Louise Poulsen har godkendt brugen af billederne og kan kontaktes på louisevpoulsen@hotmail.com eller telefonnummer 23619030.

Jeg sender selv fotos til Louise til 'Lillebror's scrapbook.

Damen til højre i nogle af billederne sygeplejersken Camilla, der stod for screening af børn.

Om prøvemedlemskabet

Som prøvemedlem er du gratis medlem i de første 6 mdr. Herefter koster et personligt medlemskab 235 kr. om året og et parmedlemskab 355 kr. om året.

Du får adgang til et fællesskab i din lokalforening, hvor du kan deltage i motionshold, gåture, lærerige oplæg, kurser og andre aktiviteter arrangeret af din lokalforening.

Du kan frit gøre brug af alle vores tilbud – lige fra vores medlemsblad, personlig rådgivning, webinarer og podcasts til vores motionstilbud og aktiviteter for dig og dit hjerte.

Om medlemskab

Har du brug for mere information, så kan du læse mere om dit prøvemedlemskab og dine medlemsfordele her.

Har du brug for hjælp?

Kontakt Medlemsservice på tlf. 70 25 00 00. Vi har åbent mandag til torsdag kl. 09.00-14.00 og fredag kl. 09.00-12-00.

Du kan også skrive til os på [email protected].

denne side finder du desuden svar på de mest almindelige spørgsmål, og på vores selvbetjeningsside kan du bl.a.
ændre din adresse og læse om fradragsreglerne.