GIV LIV
nordic, holiday, summertime,  female, lifestyle, woman,   scandinavian, leisure, nature, freedom, garden, home, pensionist, green, red, summerhouse, old, thoughtfull, wood,

Bliv medlem af Hjerteforeningen og få fordele hos Tryg

Som medlem af Hjerteforeningen får du en række unikke fordele hos Tryg.

Du kan spare op til 30% på dine forsikringerNår du samler dine forsikringer gennem Hjerteforeningens aftale med Tryg, sparer du op til 30%.

Særlig ulykkesforsikringDækker også, hvis din hjertesygdom er årsag til ulykke (varigt mén og dødsfald), eller hvis ulykken forværres pga. en hjertesygdom.

Særligt i din rejseforsikringNemmere forhåndsgodkendelser (og visse tilfælde ingen forhåndsgodkendelse) på   udvalgte hjertelidelser, selvom medlemmet er i ustabil fase (gælder rejser til EU/EØS-  landene). Forsikringen kan købes uden krav om helbredsoplysninger, og Rejseforsikring dækker altid, når du er i stabil fase.

Særligt i din indboforsikring

Privat hjertestarter dækkes som almindeligt indbo på indboforsikringen ved fx brand, tyveri og hærværk. Derudover omfatter Retshjælp også juridisk vurdering ifm. afslag på fx udbetaling af forsikringssum for kritisk sygdom.

Meld dig ind i Hjerteforeningen og book et møde med vores samarbejdspartner Tryg.

Du kan også ringe direkte til Tryg på 78 75 24 59 eller blive ringet op, og høre mere om dine fordele og priser som medlem af Hjerteforeningen.

Bliv medlem af Hjerteforeningen

Foto: iStock

Dit medlemskab indebærer:

Du er medlem af Hjerteforeningen for et årligt kontingent. Du kan derudover vælge at støtte hjertesagen med et fast månedligt bidrag.

Du får adgang til et fællesskab i din lokalforening, hvor du kan deltage i motionshold, gåture, lærerige oplæg, kurser og andre aktiviteter arrangeret af din lokalforening.

Du kan frit gøre brug af alle vores tilbud – lige fra personlig rådgivning, webinarer og podcasts til vores motionstilbud og aktiviteter for dig og dit hjerte.