GIV LIV

ServicePlus-aftale til 299,- pr. md.

Hjerteforeningens ServicePlus-aftale sikrer, at jeres hjertestarter er elektronisk overvåget 24 timer i døgnet. Hvis der opstår en fejl på hjertestarteren, går der en alarm til en overvågningscentral og en servicetekniker tilkaldes hvis det er nødvendigt. ServicePlus kan i dag benyttes til Zoll AED Plus-hjertestartere, men Hjerteforeningen arbejder på at kunne tilbyde ServicePlus til en række af de gængse hjertestarter-modeller på det danske marked.

ServicePlus-aftalen indeholder:

• Elektronisk døgnovervågning – med bl.a. optisk og akustisk overvågning og temperaturmåling
  • Hjertestarteren/varmeskabet gennemgås fysisk og elektronisk minimum én gang årligt
  • Erstatnings- eller lånehjertestarter i tilfælde af ibrugtagning, tyveri eller hærværk
  • Udskiftning af batterier og elektroder

Overvågningsenheden i ServicePlus er udviklet i et samarbejde mellem Seluxit, Telenor og Hjerteforeningen. Prisen er gældende for et år.

yy
TimboyeJensen_web

Har du spørgsmål eller ønsker du at købe aftalen?

Kontakt Tim Boye Jensen