Hjerteforeningen, Kræftens Bekæmpelse, Sund By Netværket og Center for Forebyggelse i Praksis inviterer til temadage om Røgfri arbejdstid.

Hjerteforeningen har en ambition om, at udbrede Røgfri arbejdstid i de danske kommuner. Vi har derfor indgået et samarbejde med Kræftens Bekæmpelse, Sund By Netværket og Center for Forebyggelse i praksis om en temadag afholdt tre forskellige dage, tre forskellige steder i landet. Dagene sætter fokus på erfaringer med at indføre Røgfri arbejdstid. Formålet med dagene er at dele viden og erfaringer om, hvilke veje der er til at indføre Røgfri arbejdstid. Derudover vil temadagen give inspiration til at styrke arbejdet med Røgfri arbejdstid i kommuner, der allerede har indført Røgfri arbejdstid.

I kan læse meget mere om temadagene og tilmelde Jer her.