GIV LIV

Patientstøtte

Vi lytter til dig, stiller spørgsmål og fortæller også gerne om vores erfaringer med en hjertesygdom.

Telefonisk samtale med en patientstøtte

Har du brug for at tale med en, der også har haft en hjertesygdom inde på livet? Så book en telefonisk samtale med en af Hjerteforeningens patientstøtter her.

Hvem er patientstøtterne?

Vores frivillige patientstøtter lever med en hjertesygdom og er kommet godt videre i livet. De kender til de tanker og bekymringer, som kan følge med, når livet forandrer sig drastisk. Patientstøtterne tilbyder fysiske samtaler på akuthospitaler rundt i landet, og derudover tilbyder de telefoniske samtaler, som du kan booke her.

Hvorfor er det godt at tale med en patientstøtte?

Når sygdom rammer, er det naturligt at blive overvældet af svære følelser og tvivl. Hjerteforeningens patientstøtter skaber håb og giver styrke til at komme videre i livet gennem samtaler. De forstår dig og din situation. Hos dem kan du vende praktiske spørgsmål, bekymringer og udfordringer, som er forbundet med det at være hjertesyg.

Artikel

Håb og styrke til at komme videre i livet og tale med ligesindede. Det er, hvad Hjerteforeningens patientstøtter kan give. Med dem kan du vende spørgsmål, følelser og udfordringer med at være hjertesyg

Find patientstøtte

Vores frivillige patientstøtter har forskellige diagnoser, køn og alder. De bor i hele landet, og er forskellige steder i livet.

Find den patientstøtte som du bedst kan identificere dig med i vores patientstøttegalleri og book en telefonisk samtale.

Håb og styrke til at komme videre i livet og tale med ligesindede. Det er, hvad Hjerteforeningens patientstøtter kan give. Med dem kan du vende spørgsmål, følelser og udfordringer omkring det at være hjertesyg.

Find patientstøtte

Vores frivillige patientstøtter har forskellige diagnoser, køn og alder, bor i hele landet og er forskellige steder i livet.

Find den patientstøtte, som du bedst kan identificere dig med i vores patientstøttegalleri og book en telefonisk samtale.

Artikel