GIV LIV

Er du pårørende?

Som pårørende lægger man en stor indsats i at opretholde en normal hverdag på trods af sygdomMen sygdommen betyder alligevel, at hverdagslivet ændres, og at du som pårørende får en række nye opgaver, som begrænser dine egne aktiviteter. Du kan som pårørende opleve, at dit liv er forandret, og at fremtiden ser mørkere ud.

Del dine tanker, tvivl og følelser med en pårørendestøtte

Det kan være en befriendegivende og beroligende oplevelse at tale med et menneske, som har stået i en lignende situation. Pårørendestøtter ved, hvad det handler om, og I vil kunne dele erfaringer og oplevelser til fælles glæde.

Hjerteforeningen tilbyder, at du kan kontakte en pårørendestøtte, som med deres erfaring vil støtte og hjælpe dig med det, du har brug for at tale om.

Book pårørendestøtte

Hjerteforeningens pårørendestøtter stiller sig til rådighed med telefonsamtalerDe lytter til dig, stiller spørgsmål, og de fortæller også gerne, hvis du har spørgsmål til deres udfordringer.

Hjertelinjen_webartikel

Hjertelinjen

Hjerteforeningen tilbyder en samtaler med psykologer, hjertesygeplejersker, diætister, fysioterapeuter og socialrådgivere. Det gælder både for voksne med hjertesygdom og deres pårørende, samt børn og voksne i hjertebarnsfamilier.

Kontakt Hjertelinjen på telefon 70 25 00 00 og hør nærmere. Det er gratis at ringe til Hjertelinjen, som har åbent alle hverdage mellem kl. 09.00 og 16.00.