Hjerteforeningen har igangsat projektet  P.S. I Love You, fordi vi gennem en årrække har haft lyst til at eksperimentere med at nå ud til nye (og yngre målgrupper) med vores budskaber om forebyggelse og hjertesygdomme. Hjerteforeningens bestyrelse har derfor givet en bevilling til etableringen og drift af PSILY – en ekstrabevilling, der ikke tages fra de midler, vi i øvrigt bruger til Hjerteforeningens normale arbejde med forebyggelse, forskning og patientstøtte.

P.S. I Love You er et eksperiment. Vi giver det uventede og overraskende chancen for at trænge igennem til en målgruppe, vi ellers har meget vanskeligt ved at nå.

Derfor adskiller PSILY sig markant – og på mange fronter – fra det, vi normalt sætter som standard i Hjerteforeningen. Der gælder både det visuelle og hvordan de konkrete budskaber formuleres. Og tilmed giver vi plads til andre stemmer, end vi normalt hører. Kan vi leve med det? Tør vi leve med det? Ja. Vi ønsker at være nysgerrige, og er klar til at blive både udfordrede og overraskede, for ellers er der ikke for alvor tænkt nyt.

www.psiloveyou.dk

www.instagram.com/psiloveyoudk