Se historierne fra nogle af de heldige, der har vundet store gevinster i Hjertelotteriet.

Troede ikke på sit held

Else Vang kunne ikke tro, hun havde vundet, da Hjerteforeningen ringende hende op. Og så den helt store gevinst i form af en Kia Cee’d…

Else har spillet med i Hjerteforeningens lotterier, siden hun blev hjertesyg, og hun blev medlem af Hjerteforeningen for snart 8 år siden.

For noget tid siden begyndte Else at spille automatisk med i alle Hjerteforeningens lotterier, og det viste sig at være en rigtig god ide. Og med en ældre bil i garagen, er gevinsten meget kærkommen.

Det bliver nok mest på passagersædet, Else kommer til at opholde sig. – Med sin mand som chauffør.

Henrik vandt en flot gul Rio

Henrik Drachmann er vinder af en flot gul Kia Rio med masser af udstyr i Hjerteforeningens Hjertelotteri.

Henrik har støttet Hjerteforeningen som medlem og lotterispiller gennem de sidste 10 år.

På billedet ses han med sin kone, som nok hovedsagelig bliver den glade bruger af den nye bil.

Skal du være den næste, der vinder en bil i Hjertelotteriet? Køb dine lodder her.