MELD DIG SOM INDSAMLER HER

Hjerteforeningens landsindsamling afholdes 22. april 2018, og lige nu er der brug for indsamlere over hele landet. Vælg selv, hvor du vil samle ind – indtast postnummer og find den rute, der passer dig bedst. Vi sørger for, at du får besked om mødested for udlevering af indsamlingshjerte og materialer. Vi glæder os til at tage imod dig.

Min bedste vens hjerte gik i stå

Derfor har Claus tilmeldt sin grundejerforening som hjertestarter-gruppe, hvor vennen Carsten også går med.

Hjertegalla

Som indsamler for Hjerteforeningen 22. april, deltager du automatisk i lodtrækningen om en Kia Rio (værdi 174.999 kr.). Vinderen trækkes til Charlies Hjertegalla.

Efterskoler

Efterskoleelever på tværs af Danmark griber indsamlingshjerterne og går med, når vi samler ind for at bekæmpe hjerte-kar-sygdomme. Skal jeres efterskole være med?
Læs mære her

Mød koordinator Ida-Marie Hergel

Hun har tidligere været indsamler, og da hendes baby fik konstateret en lille hjertefejl, blev hun koordinator.

Ambassadører

Søren Dahl