MELD DIG SOM INDSAMLER HER

Hjerteforeningens landsindsamling afholdes 22. april 2018, og lige nu er der brug for indsamlere over hele landet. Vælg selv, hvor du vil samle ind – indtast postnummer og find den rute, der passer dig bedst. Vi sørger for, at du får besked om mødested for udlevering af indsamlingshjerte og materialer. Vi glæder os til at tage imod dig.

Det er helt enkelt

Trin 1

Vælg din rute

Trin 2

Du henter dit indsamlerkit et sted nær dig

Trin 3

Du samler ind i 2-3 timer timer mellem kl. 9.00 og 15.00

Trin 4

Du afleverer dit indsamlingshjerte, hvor du hentede det

Jeg tør godt. Jeg har ikke noget andet valg

Bonnie er født med en genforandring, der har givet hende tre blodpropper i hjertet. Hendes søn Emil har arvet lidelsen.

Dine 2-3 timer gør en forskel

Hjerteforeningen satser stort på forskning. Læs om de unikke danske registre, som giver en fantastisk mulighed for forskning i verdensklasse.

Fakta om hjerte-kar-sygdom i Danmark

Hver fjerde dansker dør af en hjerte-kar-sygdom. Det er 12.063 danskere i løbet af et år. Derfor samler vi ind til forskning i hjerte-kar-sygdomme.