MELD DIG SOM INDSAMLER HER

Hjerteforeningens landsindsamling afholdes 22. april 2018, og lige nu er der brug for indsamlere over hele landet. Vælg selv, hvor du vil samle ind – indtast postnummer og find den rute, der passer dig bedst. Vi sørger for, at du får besked om mødested for udlevering af indsamlingshjerte og materialer. Vi glæder os til at tage imod dig.

Hjertestarter

Hjerteforeningen arbejder hver dag for at redde liv. Derfor giver det god mening for os, at der bliver sat så mange hjertestartere op i hele landet som muligt. Det kan I hjælpe med.

Hjertegalla

Som indsamler for Hjerteforeningen 22. april, deltager du automatisk i lodtrækningen om en Kia Rio (værdi 174.999 kr.). Vinderen trækkes til Charlies Hjertegalla.

Efterskoler

Efterskoleelever på tværs af Danmark griber indsamlingshjerterne og går med, når vi samler ind for at bekæmpe hjerte-kar-sygdomme. Skal jeres efterskole være med?
Læs mære her

Mød koordinator Ida-Marie Hergel

Hun har tidligere været indsamler, og da hendes baby fik konstateret en lille hjertefejl, blev hun koordinator.

Dine 2-3 timer gør en forskel

Hjerteforeningen satser stort på forskning. Læs om de unikke danske registre, som giver en fantastisk mulighed for forskning i verdensklasse.

Fakta om hjerte-kar-sygdom i Danmark

12.063 danskere dør af en hjerte-kar-sygdom i løbet af et år. Derfor samler vi ind til forskning i hjerte-kar-sygdomme.