Hos Kielberg Advokater i Odense 27. maj

Vil du gerne vide mere om Hjerteforeningens støtte til forskning, så kom til Testamentedag mandag 27. maj hos Kielberg Advokater. Her kan du høre om et lokalt forskningsprojekt, og få personlig testamenterådgivning med en advokat.

Vi byder velkommen til en eftermiddag, hvor du kan få 20 minutters personlig rådgivning af en af de dygtige advokater fra Kielberg Advokater om, hvad du kan bestemme i dit testamente.

Læge og ph.d.-studerende Ole Møller-Helgestad fortæller i et letforståeligt sprog om sit forskningsprojekt, som lige nu foregår på Odense Universitetshospital med støtte fra Hjerteforeningen.

Ann Marie Panduro, Hjerteforeningens chefjurist, vil sammen med advokat Lone Stemann Nielsen tale kort om, hvordan Hjerteforeningen støtter hjerteforskning, og du får mulighed for at stille spørgsmål til dem alle tre.

13.00-13.05 Velkomst ved Lone Stemann Nielsen og Ann Marie Panduro.

13.05-13.20 Ann Marie Panduro fortæller, hvordan Hjerteforeningen støtter forskning på danske hospitaler og universiteter.

13.20-14.30 Ole Møller-Helgestad fortæller om sit projekt: Akut hjertesvigt efter blodprop i hjertet.

14.30-16.00 Testamenterådgivning á 20 minutter.

Mandag 27. maj kl. 13-16 hos Kielberg Advokater, Hunderupvej 71, 5230 Odense M

Tilmelding

Tilmelding af dig og en eventuel ledsager kan ske til Pia Nyberg Thomsen på [email protected] eller 91 56 86 16 senest torsdag 23. maj 2019. Der er begrænsede pladser, som fordeles efter først til mølle-princippet.

Vi håber at se dig til en interessant eftermiddag i godt selskab!

Hjerteforeningen og Kielberg Advokater

Er du forhindret i at deltage i arrangementet, men ønsker at vide mere om arv og testamente, er du velkommen til at kontakte Ann Marie Panduro på telefon 33 66 99 00 eller [email protected].