GIV LIV
Test dig selv

Det er ikke længere muligt at udføre testen.

Jul_Infobokse_Illustration_

Deltag i julebanko

Hjerteforeningen inviterer til gratis online banko onsdag d. 15. december. Kom i ægte julestemning, når ambassadør Thomas Evers Poulsen guider os trygt igennem årets hyggeligste julebanko. Du kan vinde fede præmier – så det er bare med at være klar med brikkerne.

Jul_Infobokse_Illustration_3

Send en digital julehilsen

Der er intet hyggeligere end en personlig hilsen – særligt i julen. Lav dit eget digitale julekort og glæd en, du holder af. Du kan sende din hilsen på e-mail og/eller dele det på de sociale medier. Det er bare om at komme til tasterne og sprede juleglæde.

Jul_Infobokse_IntetHjerteAlene_

Ensomhed som hjertepatient

Ensomhed har alvorlige konsekvenser for hjertet. Hjerteforeningen er medlem af Folkebevægelsen mod Ensomhed, der sammen kæmper mod ensomhed. Læs mere og få gode råd fra Hjerteforeningen.

logo-god jul (1)

Vil du støtte hjertet?

Din støtte går til hjerteforskning, forebyggelse af hjerte-kar-sygdomme og hjælp til danske hjertepatienter og pårørende i hele landet.