Velkommen til Asserbo Golf Club og Hjertestien

En af Danmarks ældste golfklubber, med stolte traditioner og en smuk og velanlagt bane, der stadig overrasker og udfordrer selv mangeårige medlemmer og gæster.

Banen ligger smukt og fredfyldt i det kuperede landskab omkring Arrenakke Bakke med en flot udsigt til Arresø og Roskilde Fjord fra de højeste punkter.

Du kan derfor koncentrere dig om at nyde naturen og dit golfspil uden andet end medspillere, flora og fauna til at forstyrre dig undervejs.

Asserbo Golf Clubs mange faciliteter

Med parkeringsplads, drivingrange og puttinggreen lige ved siden af klubhuset, er der ikke langt fra bilen før du er ude på banen med to fantastiske 9-hullers sløjfer, som begge starter og slutter tæt ved det gamle, charmerende klubhus.

Her finder du en hyggelig restaurant med udendørs servering på terrassen og i gården sammen med en Proshop, klubbens Sekretariat og omklædningsrum m.v.

Klubben har også en 6 hullers pay and play par-3 bane, hvor du ikke behøver at have erfaring for at opleve det sjove i at spille golf, og vores restaurant er også åben for gæster, der ikke spiller golf.

Den er 4,4 km lang. Følg skiltene.

Hjertestien er lavet i et samarbejde mellem Asserbo Golf Club, Halsnæs Kommune og Hjerteforeningen Halsnæs.