GIV LIV

Ring gratis til Hjertelinjen på 70250000 man-tors 9-13.

Hjerteforeningens rådgivere er hjertesygeplejersker, diætister, fysioterapeuter og psykologer.

Rådgiverne sidder klar til at støtte og vejlede patienter og pårørende – også i forbindelse med coronavirus.

Du kan også læse mere om coronavirus på hjerteforeningen.dk/corona.

Hjertelinjen

Ring gratis til Hjertelinjen på 70250000 man-tors fra 9-13.

Mailrådgivning

Har du et meget konkret spørgsmål? Eller har du måske brug for at vide mere om et emne, som du synes, det er svært at snakke om? I så fald er du meget velkommen til at sende en mail til os. Det kan du gøre direkte her på siden.

Om mailrådgivning

Hjertelinjens rådgivere besvarer mails fra både patienter og pårørende.

Vores postkasse er åben for enhver henvendelse, og din mail vil blive besvaret af den rådgiver, der er ekspert på lige præcis det område, din henvendelse vedrører. Vores rådgivere er erfarne hjertesygeplejersker, diætister og psykologer. Alle har de mange års erfaring inden for hjerte-kar-området.

Alle er velkomne til at sende os en mail, og det er ganske gratis at få en mail retur fra os. Du kan kontakte os direkte fra denne side, eller du kan sende en mail til: [email protected]

Bemærk venligst at mailrådgivning er for henvendelser til vores rådgivere.
Har du andre spørgsmål, fx om dit medlemskab eller andet bedes du skrive til [email protected]

Er du studerende og savner du faktuel viden, henviser vi dig til Hjerteforeningens informationssider.

Send os en mail ved at udfylde nedenstående felter. Du kan forvente et svar inden for 7 dage.

Angiv gerne dit telefonnummer, hvis en af vores rådgivere må kontakte dig telefonisk. Det kan være hensigtsmæssigt, da nogle spørgsmål kan være svære at besvare skriftligt.

Hjerteforeningen behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen. Du kan læse mere om vores behandling af dine oplysninger og dine rettigheder på www.hjerteforeningen.dk/persondatapolitik

• Dette felt er til validering og bør ikke ændres.