GIV LIV

Rådgivning

Ring gratis til Hjertelinjen på 70250000 man-tors 9-13.

Hjerteforeningens rådgivere er hjertesygeplejersker, diætister, fysioterapeuter og psykologer.

Rådgiverne sidder klar til at støtte og vejlede patienter og pårørende – også i forbindelse med coronavirus.

Du kan også læse mere om coronavirus på hjerteforeningen.dk/corona.

Hjertelinjen

Ring gratis til Hjertelinjen på 70250000 man-tors 9-13.

Andre tilbud

Du kan møde Hjerteforeningen i hele landet, og på vores hjemmeside kan du med et enkelt klik få adgang til den nyeste viden om dit hjerte, forebyggelse og sund livsstil.

Find oplysninger, viden og opskrifter

Hjerteforeningens hjemmeside giver adgang til viden om alt om dit hjerte. Du kan finde fakta om hjerte-kar-sygdomme, medicin, behandling og rehabilitering, og du kan blive klogere på, hvordan du selv kan leve hjertesundt og forebygge hjerte-kar-sygdom.

Frivilligaktiviteter

Hjerteforeningens tusindvis af frivillige er grundstenen i foreningen, og de udfører i dag en uvurderlig indsats landet over for børn og voksne, patienter, pårørende og alle andre, der gerne vil leve hjertesundt. Indsatsen er organiseret med tilknytning til vores 88 lokalforeninger og 7 motionsklubber som er fordelt over hele landet, samt 3 nationale patientklubber.

Hjerteforeningens kalender – Find aktiviteter nær dig

Hjerteforeningens kalender viser alle aktiviteter landet over i vore lokalforeninger og motionsklubber.