GIV LIV

Støt os

• Årets hjerteredder 2015

Skuespiller og tv-vært Peter Mygind stod i spidsen for hyldesten, da årets hjertereddere – og de mennesker, de har reddet – i dag var samlet i Dansk Industris bygning, Industriens Hus, i København

• De støtter også Hjertegalla 2015

En stor tak til alle vores erhvervspartnere, der - sammen med vores hovedsponsorer - også støtter Hjertegalla 2015.

• Det går pengene til

Hjertegalla samler ind til Hjerteforeningens vigtige arbejde med forskning og forebyggelse af hjerte-kar-sygdomme samt rådgivning af hjerte-kar patienter. Og der er hårdt brug for pengene til Hjerteforeningens arbejde, for omkring 430.000 danskere lever med en hjerte-kar-sygdom, og mere end hver fjerde dansker dør af sygdommen

• Man dør da ikke som 38-årig….

Sonja Christensens liv tog en drastisk drejning, da hun pludselig fik hjertestop og var død i 8 minutter. Hun slap uden men, men oplevelsen fik Sonja Christensen til at træffe et afgørende valg, der gav mening i hendes liv