ALLE KAN DELTAGE! INSTRUKTØREN KOMMER TIL JER – OG SÅ ER DET GRATIS!

Med 30 minutters introkursus i genoplivning vil du vide, hvordan du:

• Skaber sikkerhed med henblik på at mindske konsekvenserne i en ulykkessituation med hjertestop
  • Undersøger en bevidstløs person
  • Ringer 1-1-2
  • Giver hjertemassage og kunstigt åndedræt 30 tryk og 2 pust
  • Bruger en hjertestarter (AED)

Instruktøren kommer til jer!

Kan du samle et hold på min. 5 personer over 12 år, der ønsker at deltage i Hjerteforeningens 30 minutters introkursus i genoplivning ? I så fald kan vi tilbyde, at instruktøren kommer til jer.

Din gruppe kan bestå af kolleger, ansatte, naboer, folk fra sportsklubben eller studiet, venner, familie eller lignende. Kurserne varer som sagt 30 minutter og kan passes ind i mange situationer, f.eks. i frokostpausen, til en familiefødselsdag, ven/venindeaften, arrangementer i den lokale forening eller sportsklub.

Vi kan have max. 15 personer pr. instruktør/hold. Ved tilmelding af mere end 15 personer, vil vi derfor lave flere hold.

Deltagelse og tilmelding
De 30 minutters introkurser i genoplivning tilbydes løbende og i takt med, at vi uddanner instruktører rundt i landet. Du skal forvente op til 4 ugers ventetid indtil din aftale med en instruktør ligger fast. I nogle dele af landet kan der pt. være ventetid på et kursus på op til 4-6 måneder.

Tilmeld dig og dit hold allerede i dag! Vi glæder os til at høre fra dig.

Tilmeld jer her

Se TV2 Nords indslag om kurset her