Hjerteforeningen tilbyder Giv Liv kurser – introkurser i genoplivning på 30 minutter.

Med Giv Liv introkurset på 30 minutter vil du vide, hvordan du:

• Skaber sikkerhed med henblik på at mindste konsekvenserne i ulykkessituation med hjertestop
  • Undersøger en bevidstløs person
  • Ringer 1-1-2
  • Giver hjertemassage og kunstigt åndedræt 30 tryk og 2 pust
  • Bruger en hjertestarter (AED)

Alle kan deltage og kurset er gratis.

De 30 minutters Giv Liv kurser gør det nemt og tilgængeligt for dig at blive klædt på til at yde genoplivning. Kurserne kan passe ind i flere forskellige situationer, f.eks. i en frokostpause på arbejdet, til en familiefødselsdag, i den lokale klub eller noget helt fjerde.

Se TV2 Lorrys indslag om GIV LIV instruktørkurserne samt de 30 minutters introkurser her:

Giv Liv instruktøren kommer til jer!
Kan du samle et hold på min. 5 personer, der ønsker at deltage i Hjerteforeningens gratis Giv Liv kursus på 30 minutter? I så fald kan vi tilbyde, at instruktør kommer til jer.

Din gruppe kan bestå af kolleger, ansatte, naboer, folk fra sportsklubben eller studiet, venner, familie eller lignende. Giv Liv kurserne varer som sagt 30 minutter og kan passes ind i mange situationer, f.eks. i frokostpausen, til en familiefødselsdag, venne/venindeaften, arrangementer i den lokale forening eller sportsklub.

Vi kan have max. 15 personer pr. instruktør/hold. Ved tilmelding af mere end 15 personer, vil vi derfor lave flere hold.

Giv Liv kurserne gennemføres løbende og i takt med, at vi uddanner instruktører rundt i landet. Afhængig af hvor i landet kurset skal holdes, kan du derfor forvente nogen ventetid.

Vi oplever lige nu meget stor efterspørgsel på vores Giv Liv kurser. Der kan derfor være enkelte kurser, som vi desværre ikke kan imødekomme.

Tilmeld dig og dit hold allerede i dag! Vi glæder os til at høre fra dig!

Tilmelding til 30 minutters Giv Liv kursus (minimum 5 personer)