GIV LIV

Find din lokale gå-gruppe

I GÅ MED har vi frivillige gå-værter, som har gå-grupper i hele Danmark.

Kunne du tænke dig at GÅ MED? Find kontaktoplysninger på din nærmeste gå-vært på kortet nedenfor.

Oversigt over gå-grupper

Når du zoomer ind på kortet, kan du klikke på alle Hjerteforeningens eksisterende gå-grupper og finde kontaktinformation på en gå-vært nær dig. Du er meget velkommen til at række ud og ringe eller skrive til vedkommende for information om den næste tur. Alle gå-værter ser frem til at byde dig velkommen.

Hvad kan du forvente af en gå-vært?

Alle gå-værter er klædt godt på til at sætte rammen for et rart og inkluderende fællesskab, og kan planlægge en gårute, som er tilpasset i tempo, terræn og distance, så alle i gruppen kan være med.

Mangler der en gå-gruppe nær dig?

Så kan det være, du har mod på at starte en gå-gruppe i dit område? Det er ikke svært eller krævende, men du kan gøre en stor forskel for dig selv og andre.

I GÅ MED arbejder vi hele tiden på at udbygge netværket af gå-værter. Er du nysgerrig på, hvad det vil sige at være gå-vært, så kan du læse mere her

20220630__Gaagrupper_HF_356_GÅ MED MIG

Bliv gå-vært i GÅ MED

Har du lyst til at skabe et lokalt gå-fællesskab til glæde for dig selv og andre? Lige nu søger vi gå-værter i hele landet, som har lyst til at gøre en forskel.

Hand shaped heart against forest background.

Inspiration til din gåtur

Uanset om du er nybegynder eller garvet gå-entusiast, kan det være nyttigt med inspiration til din gåtur.

GÅ MED_Vignet-med-baggrund

Om GÅ MED

GÅ MED er en kerneaktivitet i Hjerteforeningen og et gratis tilbud til dig, som ønsker at være en del af et gå-fællesskab med højt til loftet og plads til alle.

02_GÅ-MED_Vignet_Navnetraek_Orange_RGB

Kontakt GÅ MED teamet