GIV LIV

Bliv GÅ MED vært

Har du lyst til at skabe et aktivt lokalt gå-fællesskab til glæde for dig selv og andre? Tilmeld dig som gå-vært ved at udfylde formularen nedenfor og deltag i vores gratis kursus.

Gør en forskel for dig selv og andre

Lige nu søger Hjerteforeningen gå-værter over hele landet. Som gå-vært får du to gratis kurser, så du bliver godt klædt på til at starte din egen lokale gå-gruppe.

På kurserne får du bl.a.:

• Gode råd til at rekruttere deltagere til dine gåture
  • Redskaber til at planlægge og afvikle en god gåtur
  • Hjælp til den gode værtsrolle: at skabe inkluderende gåture og oplevelser i naturen
  • Inspiration til at afholde den type gåture, som du brænder for

Se filmen fra vores ambassadør for GÅ MED, Bente Klarlund, som fortæller om rollen som gå-vært i GÅ MED.

Vil du være GÅ MED-vært?

Du kan tilmelde dig GÅ MED-værtskurset ved at udfylde formularen. Vi kontakter dig efterfølgende med flere informationer. Det er gratis at deltage på kurset.

Samtykke(Required)
Når du registrerer dig som deltager på GÅ MED-værtskurset bruger vi dine oplysninger til at sende dig praktiske informationer i forbindelse med kurset samt til evaluering af kurset. Afholdes kurset hos en ekstern part (fx Kolding Kommune for kurset i Kolding) videregives din email-adresse til dem der afholder kurset for at sikre, du modtager praktiske informationer direkte. For at sikre en god oplevelse ifm. afviklingen af kurset, vil dit fornavn fremgå for øvrige deltagere i GÅ MED-grupperne. Alle oplysningerne slettes senest med udgangen af februar 2025. Hvis du ikke længere ønsker at deltage på kurset eller ønsker at få dine oplysninger ændret eller slettet, skal du skrive til gaamed@hjerteforeningen.dk. Læs mere om Hjerteforeningens behandling af dine personoplysninger og dine rettigheder på: www.hjerteforeningen.dk/persondatapolitik

OM GÅ MED

GÅ MED er et projekt i Hjerteforeningen, som vil få alle danskere til at gå mere i fællesskaber.

Vi vil uddanne GÅ MED-værter, som kan tilbyde ture med et tilpasset tempo og distance, så at alle kan gå med. Vores tilbud er særligt for os, som ikke kan gå langt eller hurtigt i dag.

MED vil vi skabe gå-grupper i mindst 70 kommuner, så der altid er et fællesskab nær dig.

Med hvert skridt vi tager, gør vi en forskel for os selv og andre.

A group of male and female friends walking up a hill on a coastal path along a cliff edge overlooking the sea in Cornwall. The main focus is one woman wearing a jacket and scarf, she is smiling while looking down.

Inspiration til din gåtur

Uanset om du er nybegynder eller garvet gå-entusiast, kan det være nyttigt med inspiration til din gåtur.

Bente-Klarlund-800-x-562-tværformat

Hvert skridt tæller

En gåtur ved havet, i skoven eller i den lokale park kan på mirakuløs vis vende en dårlig dag til det bedre, og give ny energi.

GÅ MED_Vignet_Orange_RGB

Om GÅ MED

GÅ MED er en kerneaktivitet i Hjerteforeningen og et gratis tilbud til dig, som ønsker at være en del af et gå-fællesskab med højt til loftet og plads til alle.

01_GÅ-MED_Vignet_Navnetraek_Orange_RGB

Kontakt GÅ MED teamet