GIV LIV

Bliv gå-vært i Hadsten og Hammel

Har du lyst til at stå i spidsen for et gå-fællesskab, som har plads til alle? Så er det dig, vi har brug for - udfyld formularen nedenfor, så kontakter Grethe dig.

Vil du være gå-vært?

Når du udfylder formularen nedenfor, bliver du efterfølgende kontaktet af Grethe, som er frivillig i GÅ MED. Har du spørgsmål, kan du ringe til Grethe på telefon: 24 42 88 56.

Navn(Required)
Samtykke(Required)
Når du registrerer dig, bruger vi dine oplysninger til at sende dig praktiske informationer om GÅ MED. Du bliver kontaktet af Grethe (frivillig i GÅ MED), hvorfor vi videregiver din e-mailadresse og telefonnummer til hende. Så kontakter hun dig for flere informationer. Alle oplysningerne slettes senest med udgangen af februar 2025. Hvis du ønsker at få dine oplysninger ændret eller slettet, skal du skrive til gaamed@hjerteforeningen.dk. Læs mere om Hjerteforeningens behandling af dine personoplysninger og dine rettigheder på: www.hjerteforeningen.dk/persondatapolitik
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

OM GÅ MED

GÅ MED er et projekt i Hjerteforeningen, hvor vi vil få flere danskere til at bevæge sig sammen og danne gå-grupper for alle i hele landet. Med både store og små gå-fællesskaber, vil vi gøre nemt at finde en gåtur som passer til alle.

Vi vil uddanne gå-værter og gå-venner, som kan tilbyde ture med et tilpasset tempo og distance, så at alle kan gå med. Du behøver ikke selv at kunne gå hverken langt eller hurtigt, bare du har lyst til at dele turen med nogen.

Med hvert skridt vi tager, gør vi en forskel for os selv og andre.

A group of male and female friends walking up a hill on a coastal path along a cliff edge overlooking the sea in Cornwall. The main focus is one woman wearing a jacket and scarf, she is smiling while looking down.

Inspiration til din gåtur

Uanset om du er nybegynder eller garvet gå-entusiast, kan det være nyttigt med inspiration til din gåtur.

Bente-Klarlund-800-x-562-tværformat

Hvert skridt tæller

En gåtur ved havet, i skoven eller i den lokale park kan på mirakuløs vis vende en dårlig dag til det bedre, og give ny energi.

GÅ MED_Vignet-med-baggrund

Om GÅ MED

GÅ MED er en kerneaktivitet i Hjerteforeningen og et gratis tilbud til dig, som ønsker at være en del af et gå-fællesskab med højt til loftet og plads til alle.

01_GÅ-MED_Vignet_Navnetraek_Orange_RGB

Kontakt GÅ MED teamet