GIV LIV

Bliv gå-vært

Har du lyst til at blive gå-vært?
Tilmeld dig kurset ved at udfylde formularen nedenfor og deltag i vores gratis kursus tirsdag d. 4. oktober 2022 kl. 17.00-20.00.

Gør en forskel for dig selv og andre

Som gå-vært får du to gratis kurser, så du bliver godt klædt på til at starte din egen lokale gå-gruppe.

På kurserne får du bl.a.:

• Gode råd til at rekruttere deltagere til dine gåture
  • Redskaber til at planlægge og afvikle en god gåtur
  • Hjælp til den gode værtsrolle: at skabe inkluderende gåture og oplevelser i naturen
  • Inspiration til at afholde den type gåture, som du brænder for

Se filmen fra vores ambassadør for GÅ MED, Bente Klarlund, som fortæller om rollen som gå-vært i GÅ MED.

Bliv gå-vært

Tilmeld dig vores gratis inspirationsaften d. 4. oktober 2022 kl. 17.00-20.00 på kulturcenteret Mariehøj. Adressen er: Øverødvej 246B, 2840 Holte, område D lokale 206.

Navn(Required)

Samtykke(Required)
Når du registrerer dig som deltager på GÅ MED-værtskurset bruger vi dine oplysninger til at sende dig praktiske informationer i forbindelse med kurset samt til evaluering af kurset. Afholdes kurset hos en ekstern part (fx Kolding Kommune for kurset i Kolding) videregives din email-adresse til dem der afholder kurset for at sikre, du modtager praktiske informationer direkte. For at sikre en god oplevelse ifm. afviklingen af kurset, vil dit fornavn fremgå for øvrige deltagere i GÅ MED-grupperne. Alle oplysningerne slettes senest med udgangen af februar 2025. Hvis du ikke længere ønsker at deltage på kurset eller ønsker at få dine oplysninger ændret eller slettet, skal du skrive til gaamed@hjerteforeningen.dk. Læs mere om Hjerteforeningens behandling af dine personoplysninger og dine rettigheder på: www.hjerteforeningen.dk/persondatapolitik

OM GÅ MED

GÅ MED er et projekt i Hjerteforeningen, hvor vi vil få flere danskere til at bevæge sig sammen og danne gå-grupper for alle i hele landet.
Med både store og små gå-fællesskaber, vil vi gøre nemt at finde en gåtur som passer til alle.

Vi vil uddanne gå-værter og gå-venner, som kan tilbyde ture med et tilpasset tempo og distance, så at alle kan gå med. Du behøver ikke selv at kunne gå hverken langt eller hurtigt, bare du har lyst til at dele turen med nogen.

Med hvert skridt vi tager, gør vi en forskel for os selv og andre.

A group of male and female friends walking up a hill on a coastal path along a cliff edge overlooking the sea in Cornwall. The main focus is one woman wearing a jacket and scarf, she is smiling while looking down.

Inspiration til din gåtur

Uanset om du er nybegynder eller garvet gå-entusiast, kan det være nyttigt med inspiration til din gåtur.

Bente-Klarlund-800-x-562-tværformat

Hvert skridt tæller

En gåtur ved havet, i skoven eller i den lokale park kan på mirakuløs vis vende en dårlig dag til det bedre, og give ny energi.

GÅ MED_Vignet-med-baggrund

Om GÅ MED

GÅ MED er en kerneaktivitet i Hjerteforeningen og et gratis tilbud til dig, som ønsker at være en del af et gå-fællesskab med højt til loftet og plads til alle.

01_GÅ-MED_Vignet_Navnetraek_Orange_RGB

Kontakt GÅ MED teamet