GIV LIV

Meld dig ind i Fagnet

Tilmeld dig netværket

Du tilmelder dig netværket ved at følge nedenstående link og udfylde dine oplysninger.*

Tilmeld dig netværket

Tilmeld dig faglige nyhedsbreve fra Fagnet

Få den nyeste viden indenfor hjerteområdet og info om Hjerteforeningens mange tilbud og aktiviteter.

Nyhedsbrevet udsendes cirka hver måned.*

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Ønsker du at modtage et nyhedsbrev om aktiviteter for hjertebørn og deres pårørende i din mailboks, så skriv en mail med navn, titel og mailadresse til Rikke Morthorst *

e-mail: rikkem@hjerteforeningen.dk

*Ved din tilmelding til netværket lader du Hjerteforeningen behandle dine personoplysninger i nødvendigt omfang. Vi behandler kun de oplysninger, vi modtager fra dig. Databehandlingen giver dig en række rettigheder efter databeskyttelsesforordningen, herunder retten til oplysninger, indsigt i og berigtigelse eller sletning af personoplysninger, retten til dataportabilitet og retten til indsigelse. Du kan altid se vores opdaterede eksterne persondatapolitik på* hjerteforeningen.dk/persondatapolitik.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Opdater dine kontaktoplysninger

Vi opfordrer til, at du løbende opdaterer dine kontaktoplysninger, så du har mulighed for at forblive ajour med Hjerteforeningens tilbud. Har du fået ny mailadresse, arbejdsplads eller andet, bedes du opdatere dine oplysninger.

Opdater dine oplysninger

Meld dig ud af netværket

Hvis du ikke længere ønsker at være en del af netværket, så kan du melde dig ud her