Om netværket

Hjerteforeningens Faglige Netværk er åbent for alle, som arbejder inden for hjerte-kar-området, og som har interesse i at holde sig fagligt opdateret. Netværket er primært målrettet sygeplejersker, diætister og fysioterapeuter, men alle med interesse for feltet, er velkomne til at melde sig ind.

Har du tidligere været en del af netværket eller ønsker du at blive medlem, skal du tilmelde dig her på siden.
Det er gratis at være en del af Hjerteforeningens Faglige Netværk.

Som medlem af netværket kan du bl.a. vælge at modtage faglige nyhedsbreve fra Fagnet med nyt fra forskningens verden, og du vil blive inviteret med til faglige arrangementer, så som Hjerteforeningens årlige sundhedskonference.

Med netværket ønsker Hjerteforeningen at sætte fokus på og forbedre hjertepatienters og deres pårørendes mulighed for støtte og vejledning i forbindelse med sygdom, behandling og rehabilitering. Vi håber, at du som medlem af netværket vil orientere patienter og pårørende på sygehuse, i kommuner og i almen praksis om Hjerteforeningens tilbud.

I Hjerteforeningen arbejder vi løbende på at opkvalificere og udvikle det Faglige Netværk. Vi har et ønske om, at Fagnet bliver et af de steder, hvor fagfolk finder ny og vedkommende viden om hjerte-kar-området. Det er vores håb, at vi kan bidrage til at styrke praksis ved at stille den nyeste, forskningsbaserede viden til rådighed på en relevant og nærværende måde, samt ved at øge kendskabet til Hjerteforeningens mange tilbud og initiativer.

Til dig som er kontaktsygeplejerske i dag
Hjerteforeningens kontaktsygeplejersker spiller en stor og vigtig rolle for landets hjerte-kar-patienter og deres pårørende. Som kontaktsygeplejerske møder du ofte patienterne tidligt i forløbet, og du kan skabe tryghed ved at oplyse om Hjerteforeningens patientstøtte og rådgivningstilbud.

Vi håber fortsat, at du som kontaktsygeplejerske vil gøre hjertepatienter og pårørende opmærksomme på Hjerteforeningens tilbud ved fx at bestille og uddele relevante materialer. Desuden håber vi, at du vil formidle relevant information fra Hjerteforeningen til dine kollegaer.

For at styrke det faglige netværk kan alle hjertesygeplejersker fra december 2016 tilmelde sig netværket. Din afdeling har således mulighed for at have flere sygeplejersker tilknyttet netværket.

Tilmeld dig netværket

Du tilmelder dig netværket ved at følge nedenstående link og udfylde dine oplysninger*

Tilmeld dig Netværket

*Eksisterende medlemmer bedes tilmelde sig netværket på ny. Således sikrer vi, at vi har alle vores medlemmers korrekte kontaktoplysninger.

Opdater dine oplysninger

Vi opfordrer til, at du løbende opdaterer dine kontaktoplysninger, så du har mulighed for at forblive ajour med Hjerteforeningens tilbud.
Har du fået ny mailadresse, arbejdsplads eller andet, bedes du opdatere dine oplysninger.

Opdater dine oplysninger

Meld dig ud af netværket

Hvis du ikke længere ønsker at være en del af netværket, så kan du melde dig ud her