GIV LIV

Meld dig ind i Fagnet

Meld dig GRATIS ind i Fagnet og bliv en del af et kompetenceudviklende, tværfagligt online netværk for sundhedprofessionelle inden for hjerteområdet. Et tværfagligt netværk, hvor du på tværs af sektorer og professioner, kan tilegne dig en større indsigt og viden både i forhold til din egne og andre fagprofessionelles kompetenceområder og berøringsflader. Viden, som du aktivt kan bruge i det daglige arbejde i forhold til at hjælpe og guide hjertepatienter og pårørende.

Med et medlemskab af Fagnet får du gratis adgang til:

• Hjerteforeningens kompetence-udviklingssite, hvor du via onlineundervisning, videokurser og webinar selv eller sammen med dine kollegaer kan holde dig fagligt opdateret.

• Et månedligt nyhedsbrev med den nyeste forskningsbaseret viden, de nyeste guidelines og rapporter inden for hjerteområdet samt information om Hjerteforeningens mange tilbud og aktiviteter – herunder invitation til Hjerteforeningens årlige sundhedskonference. Viden, som du aktivt kan bruge i den daglige kontakt med hjertepatienter og pårørende.

Indholdet på Fagnet er primært målrettet sygeplejersker, der arbejder både inden for voksen- og børneområdet, diætister og fysioterapeuter på sygehuse, i kommuner, i almen praksis og andre steder, hvor sundhedsprofessionelle møder patienter og pårørende. Men alle med interesse for hjerteområdet, og som ønsker at holde sig fagligt ajour, er velkomne.

_______________________________________________________________________________________

Tilmeld dig netværket

Du kan tilmelde dig netværket  på følgende link.*

Ønsker du at modtage et nyhedsbrev om aktiviteter for hjertebørn og deres pårørende i din mailboks, så skriv en mail med navn, titel og mailadresse til:

Rikke Morthorst  e-mail: [email protected] *

Ved din tilmelding til netværket lader du Hjerteforeningen behandle dine personoplysninger i nødvendigt omfang. Vi behandler kun de oplysninger, vi modtager fra dig. Databehandlingen giver dig en række rettigheder efter databeskyttelsesforordningen, herunder retten til oplysninger, indsigt i og berigtigelse eller sletning af personoplysninger, retten til dataportabilitet og retten til indsigelse. Du kan altid se vores opdaterede eksterne persondatapolitik på* hjerteforeningen.dk/persondatapolitik.

Opdater dine kontaktoplysninger

Har du fået ny mailadresse, arbejdsplads eller andet, bedes du opdatere dine kontaktoplysninger, så du har mulighed for at forblive ajour med Hjerteforeningens tilbud.

Når du opdaterer dine kontaktoplysninger, bedes du venligst udfylde alle dine kontaktoplysninger på ny.

Opdater dine oplysninger.