GIV LIV

Børnebørnenes madværksted

Hvad er Børnebørnenes madværksted?

Børnebørnenes madværksted er et sjovt madlavningskursus for bedsteforældre og børnebørn.

Her på siden kan du følge madværkstederne rundt omkring i landet. Der vil blive delt gode oplevelser, du kan få indblik i projektet, og du kan få hjælp til at deltage på et kursus. Som virksomhed, kommune eller anden aktør kan du få viden om, hvordan du kan bidrage til projektet gennem et samarbejde med Hjerteforeningen.

Hjerteforeningen ønsker med Børnebørnenes madværksted at give børn og bedsteforældre sjove og sunde madoplevelser samt at styrke båndene på tværs af generationer. Bedsteforældre og børnebørn mødes fire gange, hvor de laver sund og lækker mad sammen.

På madværkstederne møder man andre børn og bedsteforældre og efter hvert madværksted spiser man sammen. Børnebørnenes madværksted henvender sig til børn i 4.-6. klasse og deres bedsteforældre, og projektet er støttet af Nordea-fonden. Ønsker du at tilmelde dig Børnebørnenes madværksted, så kontakt Hjerteforeningens lokale afdeling i dit nærområde.