GIV LIV

Støtte og fællesskaber

Ingen skal være alene med hjertesygdom. Du får her 4 sider, der giver dig støtte og tryghed

Livet med hjerte-kar-sygdom

Når hjertet svigter, står vi klar med råd. Vi har stor erfaring i at hjælpe dig og dine pårørende i jeres nye situation. Vores dygtige rådgivere giver dig vejledning og værktøjer til dit og jeres liv med hjerte-kar-sygdom.

Fællesskaber og foreninger

At møde ligesindede er guld værd, når du eller din pårørende er blevet ramt af hjerte-kar-sygdom. Hos os kan du møde andre som har oplevet det samme, uanset om du er barn, ung, voksen eller ældre. Du er velkommen i fællesskabet.

Børn og unge

Hele familien rammes, når et barn har medfødt hjerte-kar-sygdom. Vi hjælper med erfaring og støtte til en travl hverdag. Vi har klubber for både børn, unge, søskende og deres forældre

Pårørende

Du bliver dybt berørt af, at din partner, forælder eller dit barn får hjerte-kar-sygdom. Du kan læne dig opad os, vores viden og erfaringer fra situationer lig din. Få gode råd og vejledning til pårørende.