Styrkeprøvens svømmehold

Er du lidt af en vandhund og har du lyst til at blive bedre til at svømme på et hold sammen med andre hjertebørn, så er det nu du skal tilmelde dig. På Styrkeprøvens svømmehold lærer du at svømme, og når du ikke er i vandet, så hygger du dig sammen med de øvrige deltagere.

For at deltage på svømmeholdet skal du være mellem 10 og 15 år, og din familie skal være medlem af Hjerteforeningen. Du skal kunne svømme minimum 25 meter uden hjælpemidler. Svømmeholdet mødes fire weekender fra april til oktober, hvor frivillige instruktører stiller op og underviser alle hjertebørnene efter niveau. Du er altid velkommen til at tage en forælder med til samlingerne. Ved årets første samling udleveres svømmetøj. Derudover dækker Børnehjertefonden de fleste udgifter ifm. weekendsamlingerne.

I 2018 mødes svømmeholdet på følgende datoer:

• 22. april (Fredericia)
  • 3. juni (Fredericia)
  • 19. august (Fredericia)
  • 30. september (Hørsholm??)

Hvis du har spørgsmål eller gerne vil melde dig til, så kontakt projektleder Rikke Morthorst på rikkem@hjerteforeningen.dk eller på tlf. 33669942.