Tilmelding for lokalforeninger

A group of male and female friends walking up a hill on a coastal path along a cliff edge overlooking the sea in Cornwall. The main focus is one woman wearing a jacket and scarf, she is smiling while looking down.
Navn(Required)
E-mail(Required)
Hvad er din indgang til at være med i GÅ MED?(Required)
Det er muligt at afkrydse flere valgmuligheder
Samtykke(Required)
Når du registrerer dig som deltager på GÅ MED-værtskurset bruger vi dine oplysninger til at sende dig praktiske informationer i forbindelse med kurset samt til evaluering af kurset. Afholdes kurset hos en ekstern part (fx Kolding Kommune for kurset i Kolding) videregives din email-adresse til dem der afholder kurset for at sikre, du modtager praktiske informationer direkte. For at sikre en god oplevelse ifm. afviklingen af kurset, vil dit fornavn fremgå for øvrige deltagere i GÅ MED-grupperne. Alle oplysningerne slettes senest med udgangen af februar 2025. Hvis du ikke længere ønsker at deltage på kurset eller ønsker at få dine oplysninger ændret eller slettet, skal du skrive til gaamed@hjerteforeningen.dk. Læs mere om Hjerteforeningens behandling af dine personoplysninger og dine rettigheder på: www.hjerteforeningen.dk/persondatapolitik
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Mail: gaamed@hjerteforeningen.dk