Gør ventetiden til jul ekstra spændende for dem, du holder af, med Hjerteforeningens julekalender. Læs her, hvor du kan købe årets julekalender og dermed støtte den livreddende forskning.

Igen i år går mange børn og unge fra lokale skoler, foreninger og klubber på gaden for at sprede julestemning og sælge julekalenderen Hjerternes jul. Når du køber Hjerteforeningens julekalender, støtter du både de lokale skoleklasser, foreninger og klubber samtidig med, at du støtter op om den gode sag.

Julekalenderen koster 100 kroner, og kan købes af de mange frivillige, børn og unge fra lokale skoler, foreninger og klubber landet over. Overskuddet går ubeskåret til hjerteforskning, forebyggelse og patientstøtte.

Gør en forskel i dag og støt den vigtige forskning. Vi takker dig.

Sælg selv julekalenderen

Vil du hjælpe os med at sælge julekalenderen? Hjerteforeningens julekalender kan sælges af foreninger, skoleklasser, frivillige og virksomheder.

Læs mere her