Nu kan du læse en ny opdateret udgave af "Hjertebogen", Hjerteforeningens minibog målrettet den iskæmiske hjertepatient, efter at den er blevet revideret og har fået nyt layout. Bogen udkommer således i en helt ny farve og med nye billeder.

Vi er glade for dine input!

Indholdet i denne artikel er over 1 år gammelt, og afspejlede den redaktionelle virkelighed på tidspunktet for udgivelse. Den kan naturligvis have ændret sig. Skulle du have spørgsmål til artiklen, hører vi derfor altid gerne fra dig. Kontakt webkonsulent Karsten Kjærgaard på kkjensen@hjerteforeningen.dk.

Corona: Få seneste nyt på hjerteforeningen.dk/corona

Vi følger coronapandemien tæt. På www.hjerteforeningen.dk/corona kan du altid følge med i de seneste informationer og nyheder om coronavirus (COVID-19). Her finder du også svar på mange typiske hjerte-spørgsmål om coronavirus, symptomer, vaccination m.v. Pas på hinanden!

Bogen er blevet gennemgået og revidereret i samarbejde med Dansk Cardiologisk Selskab.

De største ændringer finder du under sygdom og behandling og i medicinafsnittet, ligesom der er blevet tilføjet nye afsnit omhandlende angst, depression og naturlægemidler.

Læs den som e-bog her: