Hjerteforeningen fik i sidste uge besøg af protektor H.K.H. Kronprinsesse Mary, som fik orientering om udviklingen på hjerteområdet samt Hjerteforeningen og Børnehjertefondens aktuelle arbejde.

Vi passer på hinanden!

Hjerteforeningen samler og deler viden om coronavirus (COVID-19) og hjertesygdom. Vi råder dig til altid at følge myndighedernes anbefalinger om bl.a. afstand, hygiejne, mundbind og andet. Få vores bedste råd om coronavirus på hjerteforeningen.dk/corona. Pas på dig selv - og hinanden.

Fakta i artiklen

Artiklen herunder er over 1 år gammelt, og ligesom med al anden viden omtalt i en redaktionel sammenhæng kan den faktuelle virkelighed have udviklet sig siden publiceringen af artiklen. Bliver du i tvivl om en artikels faktuelle indhold, kan du altid skrive til madslo@hjerteforeningen.dk.

Hendes Kongelige Højhed blev præsenteret for akutberedskabet, tilbuddet om hjerteredderkurser og foreningens indsatser på børneområdet. Derudover blev Kronprinsessen introduceret til børnebogsprojektet ”Noget på hjertet”, der skal hjælpe hjertebørn og deres familier med at sætte ord på de udfordringer, der fylder hos dem.

Foto: Kristian Brasen