Du kan ganske gratis få et godt indblik i, hvem vores direktør Anne Kaltoft er, og hvordan frontfiguren for Hjerteforeningen ser på diverse faglige, men også mere personlige emner i radioprogrammet Dahl på Hack, hvor Søren Dahl interviewer hende.

Politikere, komikere, skuespillere, meningsdannere og mange andre fremtrædende personer er igennem årene blevet interviewet af Søren Dahl, der står bag radioprogrammet Dahl på Hack. Du kan høre det på hjemmesiden dahlpaahack.nu.

I denne uge er det Hjerteforeningens administrerende direktør, Anne Kaltoft, som bliver interviewet af Søren Dahl.

Hør interview med Anne Kaltoft

Spol til 57 minutter og 15 sekunder inde i udsendelsen herunder for at høre interview med Anne Kaltoft.