Tusind tak til hele holdet bag indsamlingsshowet PULS, lyder det fra arrangør Morten Wessel, efter han sammen med Hjerteforeningen 2. juni skaffede penge til en hjertecamp for børn og unge med medfødte hjertelidelser

Vi passer på hinanden!

Hjerteforeningen samler og deler viden om coronavirus (COVID-19) og hjertesygdom. Vi råder dig til altid at følge myndighedernes anbefalinger om bl.a. afstand, hygiejne, mundbind og andet. Få vores bedste råd om coronavirus på hjerteforeningen.dk/corona. Pas på dig selv - og hinanden.

Fakta i artiklen

Artiklen herunder er over 1 år gammelt, og ligesom med al anden viden omtalt i en redaktionel sammenhæng kan den faktuelle virkelighed have udviklet sig siden publiceringen af artiklen. Bliver du i tvivl om en artikels faktuelle indhold, kan du altid skrive til madslo@hjerteforeningen.dk.

Indsamlingsshowet PULS løb af stablen 2. juni. Og med stor succes. Den røde løber var rullet ud, og alle, der var med – lige fra DK4s medarbejdere til produktionen over værter og underholdning til catering og tjenere – stillede gratis op for hjertesagen. Derudover var 30 andre frivillige ildsjæle med til at skaffe sponsorer, medieopmærksomhed og donationer af enhver art.

– Tusind tak til jer alle, lyder det fra arrangør Morten Wessel.

Pengene går til en hjertecamp for børn og unge med medfødte hjertelidelser.

BILLEDER. Se billeder herunder fra showet