Søndag den 22. april kommer til at stå som en af de helt store dage for Hjerteforeningen og Børnehjertefonden. Som kulmination på en hel dags landsindsamling sendes Hjertegalla samme aften kl. 20:45 på TV 2 CHARLIE og gratis på nettet via TV 2 PLAY

Det årlige indsamlingsshow har igen i år Cecilie Frøkjær og Jens Gaardbo i front, og aftenen bliver en skøn blanding af interviews, musik og lotterier fra kl. 20.45. Det helt nye element i aftenens program bliver optællingscentret i hjertet af salen, hvor både kendte danskere og Hjerteforeningens frivillige vil knokle for at optælle pengene fra dagens indsamlingshjerter.

Hjerteforeningens utrættelige frivillige kræfter bliver et af de store temaer i aftenens show, bl.a. med besøg af Mia fra Brønshøj, der har en særlig grund til sit store engagement i hjertesagen. Det samme gør sig gældende for de mange frivilligforældre på børneafdelingerne på Riget og Skejby. Glæd dig til meget smukke indslag.

Årets hjerteredder 2018 skal kåres og i år står valget mellem Magnus (20 år) og Malan (13 år) – Alice (57 år) – samt Viktor (5 år), Oskar (7 år) og Torben.

Aftenen byder også på en række kendte kunstnere, som leverer musik, bl.a. Ida Corr, Poul Krebs, HUSH, Erann DD og Søs Fenger.

Sådan ser du Hjertegalla 2018 gratis på TV 2 PLAY

Har du ikke TV 2 CHARLIE, kan du i år se med gratis via TV 2 PLAY. Hvis du sidder på en computer, kan du gå ind på play.tv2.dk eller følge dette link. Det kræver hverken login eller abonnement at følge med.

Fra mobile enheder skal man hente vores app til iPhone og iPad i Apple’s App Store, mens Android-enheder kan downloade TV 2 PLAY-app’en fra Android Play.