Hjerteforeningens gode samarbejdspartner DK-CAMP har gjort det muligt, at give medlemmer af Hjerteforeningen GUCH en gratis weekendtur, hvor de får mulighed for at møde andre GUCH’ere og slappe af i naturskønne omgivelser. Det benyttede fire familier sig af

Vi passer på hinanden

Lad os passe på hinanden ved at følge myndighedernes anbefalinger under coronakrisen. Læs om de generelle anbefalinger på coronasmitte.dk og om anbefalinger for hjertesygdom og coronavirus på hjerteforeningen.dk/corona. Tak!

Alle de fire familier, som var af sted, er berørt af en hjertefejl. Alle fejl er forskellige og påvirker familierne i forskellig grad. Men fælles for dem alle er, at det er skønt at få et så skønt tilbud fra DK-CAMP, som de fik og, at de kan være sammen med andre, som har oplevet noget lignende.

Hjerteforeningen GUCH er meget taknemmelig for donationen fra DK-CAMP.

I år har været et testår, men på grund af den store succes, gentager vi det første weekend i september 2018. Hvor og hvor mange steder ved vi først, når vi nærmer os, men vi vil være meget tidligere ude med invitationerne, og der vil ligeledes være et planlagt program for weekenderne.

Forhåbentlig vil det få mange flere GUCH’ere med på DK-CAMP’s campingpladser.

Du kan allerede nu tilmelde dig og din familie til næste års campingweekend her

Kommentarer fra deltagerne

Ivan Harder Sørensen
”Vi havde en pragtfuld weekend på Blokhus by camping. Der var fantastiske hytter, og vi var der sammen med Ole Riis og hans søde familie. Lørdag havde vi fælles spisning og hygge sammen. Tak til DK-CAMP og GUCH for den dejlige weekend”.

Else Rasmussen
”Ankomst, udsigt fra lækker hytte, lørdag morgen under skrænten og solnedgang under fælles middag i hytte – vi fik andebryst a l’orange, der manglede bare lidt orange. Fantastisk weekend og tusinde tak til Vikær Camping. Venlige og søde mennesker. Jeg er klar en anden gang!”

May-Britt Damgaard
”Jeg er lige kommet hjem fra en fantastisk hyggelig weekend sammen med Else Rasmussen. Vi boede i et par lækre luksushytter, som Vikær Camping havde stillet gratis til rådighed til os. Vi havde en smuk udsigt over 800 meter strand og flot campingplads. Vi håber, at succesen kan blive gentaget igen til næste år, og at det fantastiske tilbud er tidligere ude, så flere GUCH’ere kan komme med.”

Hjerteforeningen GUCH er for folk over 18 år
med en medfødt eller en tidlig erhvervet hjertefejl.
Gruppen har ca. 400 medlemmer i øjeblikket,
men arbejder på at få flere.
GUCH mødes nogle gange om året til faglige og sociale arrangementer,
og det er guld værd for medlemmerne at kunne udveksle erfaringer
med hinanden og møde andre ligesindede.