På weekendturen kan du som søster eller bror til et hjertebarn møde andre i samme situation som dig, blive forkælet, hygge, have det sjovt og få en god oplevelse sammen

af Hjerteforeningen
d. 10. juli 2017

I slutningen af september afholdes der weekendtur for søskende til hjertebørn. Her kan børnene (i alderen 9-15 år) møde andre i samme situation som dem selv, blive forkælet, hygge, have det sjovt og få en god oplevelse sammen.

På Fredericia Vandrehjem har vi adgang til bl.a. subtropisk badeland og bowling, så der bliver masser af muligheder for sjove aktiviteter i løbet af weekenden. Søndag formiddag kommer Cirkus Flik-Flak og underviser i klassiske cirkusdiscipliner, og her bliver der mulighed for at lære at jonglere, køre på ethjulet cykel, gå på line, stå på glasgår eller bare lege klovn. I løbet af weekenden vil børnene også have et par timer med en af Hjerteforeningens sygeplejersker for at snakke om, hvordan det er at være bror eller søster til et hjertebarn.

Der er få pladser tilbage. Hent tilmeldingsblanketten her

Hør her, hvad tidligere deltagere på weekendturen siger om oplevelsen.