Gå ikke glip af tre aktive dage fra den 7.-9. september på Comwell Sport i Rebild Bakker

Bemærk

Hjertehøjskolen er et godt tilbud til dig, som gerne vil have inspiration til at leve hjerterigtigt. Et ophold kan give et sidste skub til at få ændret dine vaner, så du fx får mere motion ind i din hverdag og nye ideer til at spise sundt, grønt og nemt.  Der vil være forskellige faglige oplæg og ikke mindst socialt samvær, sang og hygge.

Har du en livsledsager, en god ven eller familie, er de selvfølgelig velkommen til at deltage. Er du gangbesværet eller kørestolebruger, så giver vi gerne en hjælpende hånd.

Pris pr. person (drikkevarer er ikke indeholdt i prisen) Kr. 2395,-/enkeltværelse. Kr. 2195,-/dobbeltværelse.  Kr. 1695,-/uden overnatning.

Bag Hjertehøjskolen står Hjerteforeningen Rebild, Mariagerfjord og Vesthimmerland i samarbejde med LOF.

Se programmet for opholdet

Se også stemningsbilleder fra Hjertehøjskolen

Tilmeld dig på mariagerfjord.lof.dk eller tlf. 24479969.