Gå ikke glip af tre aktive dage fra den 7.-9. september på Comwell Sport i Rebild Bakker

Vi passer på hinanden!

Hjerteforeningen samler og deler viden om coronavirus (COVID-19) og hjertesygdom. Vi råder dig til altid at følge myndighedernes anbefalinger om bl.a. afstand, hygiejne, mundbind og andet. Få vores bedste råd om coronavirus på hjerteforeningen.dk/corona. Pas på dig selv - og hinanden.

Fakta i artiklen

Artiklen herunder er over 1 år gammelt, og ligesom med al anden viden omtalt i en redaktionel sammenhæng kan den faktuelle virkelighed have udviklet sig siden publiceringen af artiklen. Bliver du i tvivl om en artikels faktuelle indhold, kan du altid skrive til madslo@hjerteforeningen.dk.

Hjertehøjskolen er et godt tilbud til dig, som gerne vil have inspiration til at leve hjerterigtigt. Et ophold kan give et sidste skub til at få ændret dine vaner, så du fx får mere motion ind i din hverdag og nye ideer til at spise sundt, grønt og nemt.  Der vil være forskellige faglige oplæg og ikke mindst socialt samvær, sang og hygge.

Har du en livsledsager, en god ven eller familie, er de selvfølgelig velkommen til at deltage. Er du gangbesværet eller kørestolebruger, så giver vi gerne en hjælpende hånd.

Pris pr. person (drikkevarer er ikke indeholdt i prisen) Kr. 2395,-/enkeltværelse. Kr. 2195,-/dobbeltværelse.  Kr. 1695,-/uden overnatning.

Bag Hjertehøjskolen står Hjerteforeningen Rebild, Mariagerfjord og Vesthimmerland i samarbejde med LOF.

Se programmet for opholdet

Se også stemningsbilleder fra Hjertehøjskolen

Tilmeld dig på mariagerfjord.lof.dk eller tlf. 24479969.