Kom til julekoncert i Herning, Aarhus og København

Vi passer på hinanden!

Hjerteforeningen samler og deler viden om coronavirus (COVID-19) og hjertesygdom. Vi råder dig til altid at følge myndighedernes anbefalinger om bl.a. afstand, hygiejne, mundbind og andet. Få vores bedste råd om coronavirus på hjerteforeningen.dk/corona. Pas på dig selv - og hinanden.

Fakta i artiklen

Artiklen herunder er over 1 år gammelt, og ligesom med al anden viden omtalt i en redaktionel sammenhæng kan den faktuelle virkelighed have udviklet sig siden publiceringen af artiklen. Bliver du i tvivl om en artikels faktuelle indhold, kan du altid skrive til madslo@hjerteforeningen.dk.

Herning – Herning Kirke

Tirsdag den 25. november kl. 19.30

Julekoncert med Trine Gadeberg i Herning Kirke

Aarhus – Sct. Pauls Kirke

Torsdag den 4. december kl. 19.30

Sammen med Red Hot Four vil sangerinden Miriam Mandipira, som er født og opvokset i Zimbabwe, levere noget af sit bedste i en helstøbt kirkekoncert, hvor hun sætter sit personlige præg på en varieret, smuk og samtidig festlig oplevelse.

København – Helligaandskirken

Søndag den 14. december kl. 14 og 16

Kom i julestemning og oplev bl.a. uddrag af Händel, Wagner og dejlige fællessalmer.

I dagens anledning danner 14 medlemmer af Copenhagen Philharmonic – Hjerteforeningens kammerorkester dirigeret af Giordani Bellincampi. Desuden medvirker bl.a operasangerne Palle Knudsen og Ylva Kihlberg, samt den landskendte violinist Kim Sjøgren. Traditionen tro er koncerten under kunstnerisk ledelse af trompetisten Gorm Hovaldt.