Hjerteforeningens nye pressechef bliver Jens Harder Højbjerg. Han tiltræder jobbet hos Hjerteforeningen den 15. januar 2015

Vi passer på hinanden

Lad os passe på hinanden ved at følge myndighedernes anbefalinger under coronakrisen. Læs om de generelle anbefalinger på coronasmitte.dk og om anbefalinger for hjertesygdom og coronavirus på hjerteforeningen.dk/corona. Tak!

Jens Harder Højbjerg er uddannet journalist og har igennem sin karriere været journalist på DR 1 samt som presserådgiver og pressechef hos H. Lundbeck A/S, GlaxoSmithKline Danmark og senest hos Københavns Politi. Jens Harder Højbjerg har gennem hele sin hidtidige karriere haft formidling og kommunikation som omdrejningspunkt.

Hjerteforeningen forventer, at Jens Harder Højbjergs solide erfaring med journalistik og pressehåndtering vil være med til at løfte hjertesagen i den offentlige debat.

Jens bliver ansvarlig for Hjerteforeningens strategi for pressehåndtering og kommunikation, som er helt afgørende i forhold til at formidle resultater om forskning, frivilligområdet, patientstøtte, forebyggelse og oplysning om hjertesagen.