Download en app, gå en tur og bidrag til forskning i kvinders hjerter

Vi passer på hinanden!

Hjerteforeningen samler og deler viden om coronavirus (COVID-19) og hjertesygdom. Vi råder dig til altid at følge myndighedernes anbefalinger om bl.a. afstand, hygiejne, mundbind og andet. Få vores bedste råd om coronavirus på hjerteforeningen.dk/corona. Pas på dig selv - og hinanden.

Fakta i artiklen

Artiklen herunder er over 1 år gammelt, og ligesom med al anden viden omtalt i en redaktionel sammenhæng kan den faktuelle virkelighed have udviklet sig siden publiceringen af artiklen. Bliver du i tvivl om en artikels faktuelle indhold, kan du altid skrive til madslo@hjerteforeningen.dk.

Gå en tur og saml ind til forskning i hjertesundhed for hvert skridt, du tager. Det lyder næsten for godt til at være sandt. Men det er faktisk muligt fra i dag, den 1. april 2014, hvor Hjerteforeningen og Becel går i luften med  årets indsamling til Hjerteforeningens kampagne, Elsk Hjertet – via Gå for Hjertet app´en.

Sidste år blev app’en downloadet mere end 35.000 gange, og danskerne gik sammenlagt over 25 gange rundt om jorden. For hver tilbagelagt kilomenter donerede Becel 1 kr. til kampagnen. I år er målet at gøre det endnu bedre.
Du kan hente app’en ved at scanne QR koden eller ved at søge på Gå for hjertet i App Store eller Google Play.

gaa-for-hjertet-qr