I ugerne op til Hjerteforeningens indsamlingsshow Hjertegalla på TV 2 CHARLIE den 13. marts 2021 sætter vi ekstra fokus på Hjertesagen. I kan være med ved at oprette jeres egen indsamling og samle penge ind til den, som jeres hjerte banker for.

Hvert slag tæller! Det er kernen i Hjerteforeningens eksistensgrundlag. Vores ønske er at skabe opmærksomhed og fællesskab om hjertesagen og samtidig samle penge ind til Hjerteforeningens livsvigtige investeringer i hjerteforskning og forebyggelse.

“Mit hjerte banker for” går i sin enkelhed ud på, at man samler penge ind og går ture i ugerne 7-10. Vi ved nemlig, hvor sundt det er for hjertet og hjernen med en daglig gåtur – og bare 30 minutters daglig fysisk aktivitet kan mindske risikoen for hjerte-kar-sygdom med 30 procent.

Vi sætter for alvor turbo på maskineriet i dag på valentinsdag, hvor vi sammen med TV 2 skyder kampagnen i gang med et brag på vores sociale platforme og websider.

Du kan også oprette din egen indsamling

Indsamlingen “banker” allerede af sted, og danskerne opretter nye indsamlinger hver dag – og i dag på valentinsdag bliver der for alvor sat turbo på maskineriet. Du kan oprette din egen indsamling lige her på vores indsamlingsside. Der står også, hvordan du gør, så det er nemt at komme i gang. På forhånd tak for din indsats!

Hvad samler vi ind til?

Vi samler ind til hjertesagen. Og til hjerteforskningen. Du kan læse mere om vores hjerteforskning lige her.